Sveiki,
Džiaugiamės pranešdami, kad Jūs esate pirmieji galintys pradėti naudotis UAB „Orenus“ klientų elektronine savitarnos sistema, kurioje matysite savo pagrindinę informaciją apie Jūsų namą, susipažinti su namo būklės ataskaitomis, gauti aktualius Jūsų namo administratoriaus pranešimus, rasti sąskaitas už paslaugas, bei galėsite pateikti užklausas dėl Jums aktualių papildomų darbų užsakymo.
Prisijungimo prie klientų savitarnos sistemos instrukcija
Norėdami prisijungti prie klientų savitarnos sistemos, jums reikia:
1. savo interneto naršyklėje suvesti šį adresą: https://orenus.hannacrm.app/clients/login taip, kaip parodyta pavyzdyje (1 pav.):
1 pav.
2. Atsiradusioje formoje (2 pav.), įrašykite savo mokėtojo kodą (kuris yra nurodytas jūsų sąskaitoje) ir jums suteiktą laikinąjį slaptažodį, kurį turi gauti kartu su sąskaita.
2 pav.
3. Patekę į savo – tik jums skirtą – klientų savitarnos sistemą. Rekomenduojame iš karto pasikeisti savo slaptažodį pačioje klientų savitarnoje, kurį žinosite tik Jūs (3 pav.):
3 pav.
4. Jeigu turite, galite įsivesti savo elektroninį paštą toje pačioje Jūsų profilio lange „Profilis“ kairėje pusėje. Tokiu būdu, Jūs gausite visą informaciją elektroniniu būdu – pranešimus, sąskaitas ir t.t.
5. Viskas. Toliau galite matyti savo sąskaitas kairiajame meniu punkte „Sąskaitos“. Ten pat meniu punkte „Servisas“ galite rašyti mums įvairias užklausas bei nusiskundimus ir matysite visą pranešimų istoriją.
Dėkojame, kad pasirinkote UAB „Orenus“ Jūsų namo administratoriumi!
Pagarbiai,
UAB „Orenus“ | Daugiabučių namų administravimas ir priežiūra
Didlaukio g. 65, LT-08300 Vilnius
Klientų aptarnavimas: 8681 177 11
Avarinė tarnyba: 1355
info@orenus.lt